2021. gada 7. maijs

Pozitīvs skatījums, radoša pieeja

 Avots:

http://www.ezerzeme.lv/lv/zinas/dzivestasti/19817/pozitivs-skatijums-radosa-pieeja




Šogad maija brīvdienas sakrita ar vēl vieniem lieliem svētkiem daudziem ticīgajiem - Lieldienām. Sestdien Krāslavā notika pavasara gadatirgus, bet pirmdien - mājražotāju tirdziņš. Laika apstākļi nebija labvēlīgi, tomēr tas nav izšķirošs faktors. Kuram bija vēlēšanās, tas pastaigājās un veica nepieciešamos pirkumus.

Redakcijā tikpat interesanta un izzinoša tikšanās notika ar amatnieci Ņinu Vasiļjevu. Piedrujas iedzīvotāja ieradās ar savu auto un pastāstīja par savām daudzpusīgajām interesēm.



- Ņina, pastāstiet par Krāslavas novada centrālās bibliotēkas lasītavā šobrīd esošo izstādi. Kā radās jūsu interese par mākslu un amatniecību?



- Bija diezgan grūti izvēlēties darbus, kurus var izstādīt izstādē. Man ir daudz darbu par dažādām tēmām un dažādās tehnikās - es nenodarbojos ar kaut ko konkrēti. Es vienkārši mēģinu un daru to, kas man šobrīd patīk vai piesaista. Man ir daudz dažādu rokdarbu, bet izstādei izvēlējos rotaslietas no pērlītēm, darbus no auduma, izmantojot kinusaiga tehniku, un tamborētas cepures. Ar rokdarbiem nodarbojos kopš bērnības. Vēl pirms skolas, es atceros, biju mājās ar mammu, un viņa daudz laika pavadīja, darinot rokdarbus, it īpaši, kad iestājās ziema. Es vēroju procesu un absorbēju mīlestību pret šo mākslu.



Jeļena AVSJUKEVIČA



Raksta turpinājumu lasiet laikrakstā "Ezerzeme" Nr.18
Elektroniski laikrakstu var pasūtīt piesakoties:  ezerzeme@ezerzeme.lv


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru